Contact
Een berichtje via Whatsapp is één van de methodes om ons te bereiken. |
Rick NovakMakelaar | eigenaar |
|||||
Rick is net als Geert geregistreerd makelaar in het VastgoedCert register en heeft naast de theoretische basis vanuit de opleiding Vastgoed & Makelaardij ook veel kennis van marketing en multimedia (mede vanwege zijn voorafgaande opleiding Communication & Multimedia Design). Hij krijgt ontzettend veel energie van de persoonlijke ontwikkeling van zowel het Heykens team als ook blijft hij zichzelf en het bedrijf continu doorontwikkelen. Niet alleen werken ín de zaak, maar ook áán de zaak. Ondernemend dus! Al sinds de samenwerking met Geert vanaf 2017, maar zeer zeker na de overname van het kantoor in 2020 als eigenaar van Heykens Makelaardij. |
|||||
Geert HeijkensMakelaar | taxateur |
|||||
In het VastgoedCert geregistreerd makelaar en taxateur. Gestart met makelen in de tijd van de beëdiging van makelaars en mag zich dan ook nog een beëdigd makelaar noemen. Na 2001 is de beëdiging afgeschaft en wordt de makelaar niet meer bij de rechtbank beëdigd. Vanaf die tijd mag iedereen zich makelaar noemen. Geert heeft midden jaren negentig het kantoor opgericht en in geheel 2020 overgedragen aan Rick, maar is tot op heden nog steeds energiek verbonden en actief. |
|||||
Romy VinkenTrainee Makelaardij |
|||||
Werkzaam bij Heykens Makelaardij als nieuwste aanwinst en als trainee makelaardij. Ze volgt naast haar baan de opleiding 'Vastgoed en Makelaardij KRMT' om uiteindelijk door te kunnen stromen in deze functie en zelf werkzaamheden in de buitendienst te kunnen gaan verzorgen. |
|||||
Jeannette Giangrossi - LimpensBinnendienst medewerker |
|||||
Jeannette, voor velen waarschijnlijk al een bekend gezicht, voor anderen misschien nog niet. Zij is al jaren actief in ons team en dan ook als meest ervaren teamlid werkzaam binnen Heykens Makelaardij. Elke maandag tot en met donderdag rijdt zij de Belgisch-Nederlandse grens over om, samen met Romy, alle werkzaamheden achter de makelaarsschermen op kantoor uit te voeren. |
|||||
Romy HaerenBinnendienst medewerker |
|||||
Romy is in 2020 afgestudeerd als management assistent. Daarna is ze een periode werkzaam geweest bij een taxatiekantoor. Samen met Jeannette verzorgt zij niet alleen de administratieve taken, maar daarnaast houdt zij zich ook bezig met onze sociale media kanalen en het voorbereidende werk voor de makelaars. Ook kun je haar (ondersteunend) tegenkomen bij bezichtigingen. |
De wereld blijft veranderen, maar de mens staat centraal.
Soms lijkt het wel alsof álles digitaal begint te verlopen met behulp van smartphones, tablets, en andere nieuwe communicatiemiddelen. Natuurlijk bieden deze middelen ontzettend veel mogelijkheden en snelheid. Snelheid die wij graag maximaal benutten met voortdurende vernieuwing voor uw beste resultaat.
Graag zien wij u nog bij ons binnen lopen op kantoor of komen we persoonlijk bij u langs.
U kunt om in contact te komen met ons onderstaand via de digitale weg uw verhaal of vraag versturen. Hoe dan ook, horen we graag van u.